  • Data: 2003-09-25 18:06:15
    Temat: Re: kanary kontra moja babcia:)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | A gdzie jest napisane, ze w danym postepowaniu nalezy przeprowadzic
    | _wszystkie_mozliwe_ dowody? Wydaje mi się, ze mogą uznac, ze te dwa dowody
    | ktorych pisałem są w pełni wystarczające...Moze się mylę?

    Oczywiście, ze się nie mylisz. Tylko uznanie za nieistotny dowodu z biegłego
    grafologa w sytuacji, gdy przestępstwo polega na podrobieniu mojego podpisu
    i oszustwie na szkodę przewoźnika to już przegięcie w drugą stronę. No,
    chyba, że prokuratura uzna, że podpis został sfałszowany na podstawie
    zeznania inicjującego ten wątek, ale to dość kontrowersyjne rozwiązanie.