  • 181. Data: 2004-04-22 19:06:58
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Cos mi swita ze chyba jest. Zreszta nasze poznanskie MPK juz niejedna
    > glupia ustawe wydala. Z jakis rok temu bylo glosno o tym ze ja, jako
    > uczen ktory korzysta z ulgi, nie moge uzywac normalnego biletu za 1zl
    > jako ulgowe na pol godziny, rowniez za 1zl...

    Zapewniam Cię, że nic to w porównaniu do idotyzmu PKP....

    > Czemu ty bronisz tego kanara? Przeciez on z premedytacja wzial
    > legitke, a wiec WIEDZIAL ze Marcin jest studentem.

    Temu ze wykonywał swoje obowiązki i został za to bezpardonowo napadnięty
    przez tego osobnika. Powtórzę raz jeszcze - kontroler nie ma nic wiedzieć,
    on ma zobaczyć u pasażera ważny bilet.

    pdr
    Olo

  • 182. Data: 2004-04-22 19:09:24
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > miał
    >
    > Chyba wazny jest wtedy, gdy jest skasowany w konkretnym pojezdzie i
    > konkretnym terminie...

    Jeśli jest ulgowy to podstawowym determinantem jego ważnosci jest dokument
    uprawniający do ulgi.
    A tak poza tym to rozmawiamy o bilecie rocznym - jego się nie kasuje.

    pdr
    Olo

  • 183. Data: 2004-04-22 19:38:50
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    NoMAD wrote:
    > Ja tak troche z innej beczki....
    > Co ty robisz o 5.36 nad ranem??? ;-)))

    pisze :)

    KG

  • 184. Data: 2004-04-22 19:43:26
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> napisał w wiadomości

    > Teraz chyba poświadczyłeś swoją wypowiedzią postawę prawdziwego
    kontrolera.
    > Nawet nie potrafisz nerwów opanować, a to by Ci się przydało. W pracy też
    > tak się odzywasz do pasażerów??? Widzisz nawet nie musisz nie być
    > kotrolerem, aby zacząć wierzyć jakie może być zachowanie kontrolera.

    Nie to, zebym bronil punktu widzenia Ola w tej dyskusji (bo akurat mam inne
    zdanie na ten temat) ale sprawiedliwie trzeba powiedziec, ze po tylu
    nieprzyjemnych postach jakie otrzymal, na jego miejscu tez moglbym nie
    wytrzymac nerwowo... z ta roznica ze chyba znacznie wczesniej...
    Rozumiem roznice zdan, ale litosci... jesli ktos zamiast argumentow uzywa
    wulgaryzmow... Zaklad ze kazdy z dyskutantow zareagowalby tak samo.

    NoMAD

  • 185. Data: 2004-04-22 19:47:09
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "tunek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jak nic nie podpisales to Ci moga naskoczyc, jak Ci cokolwiek przyjdzie w
    co
    > watpie bo nie ma do tego podstaw (twojego podpisu)

    podstawa nie musi byc podpis.. :-)

    >to mowisz ze w ogole nie
    > jechales tramwajem w tym dniu. Rownie dobrze kanar mogl znalezc twoja
    legitke
    > i sobie wpisac dane i co z tego?

    Argumentacja dobra, tylko watpie zeby sad w nia uwierzyl...

    NoMAD

  • 186. Data: 2004-04-22 20:20:21
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> wrote in message

    > Odwiedz specjaliste, a najlepiej znajdz sobie inne hobby niz pociskanie
    tych
    > zalosnych wypocin na publicznym forum...

    Olo, fajny z Ciebie człowiek, ale kurde, naprawdę nie możesz sobie odpuścić
    tych docinek?

  • 187. Data: 2004-04-22 20:41:59
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Zgadza sie (np. PKP). Ale nie w tym przypadku (MPK).

    Hmmm....po czym wnosisz? Np. w komunikacji KZK GOP zniżka nie przysługuje
    studentom studiów podyplomowych i doktoranckich.

    pdr
    Olo

  • 188. Data: 2004-04-22 20:56:57
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jest nawet orzeczenie UOKiK wobec PKP w tej sprawie. Uważam, że winno byc
    > rozciągnięte na przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej. I byłoby po
    > problemie - donosisz legitkę, płacisz kilka zeta manipulacyjnej i po
    > problemie.

    Dokladnie

    NoMAD

  • 189. Data: 2004-04-22 20:59:06
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Uzytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisal w wiadomosci

    > pisze :)

    Ale zeby 24/24h? :)

    NoMAD

  • 190. Data: 2004-04-22 21:03:06
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    NoMAD wrote:
    > Ale zeby 24/24h? :)

    Jak się odkłada pracę na ostatnią chwilę, to potem siedzi się nad tym
    pół nocy... A że praca nie idzie, to na grupie popisać można :)

    KG