  • Data: 2004-04-21 09:17:12
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> szukaj wiadomości tego autora

    news:c65bri$amr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Aaaa czyli zwyczajnie chciałeś dać nogę z tramwaju. No to w takim razie
    > podtrzymuję to co pisałem wcześniej.

    CZYTAJ DOKŁADNIE. Dzień wcześniej zabrał mi legitymacje (niby fałszywa) -
    ja dzwoniłem do MPK - powiedzieli, że mogę ją odebrać (niby tak odrazu
    stwierdzili sobie, że jest prawdziwa????? i nie oddali jej na policję -
    mogłem w tym przypadku zgłosić kradzież przez kanara legitymacji), no a na
    drugi dzień chce mi dać mandat dlatego, że nie mam legitymacji, a mam bilet
    roczny - śmiech na sali. Nie będę kupował drugiego biletu i płacił dwa razy
    za przejazd bo jakiś kretyn ma chorą zachciankę zabrać mi legitymacje, z
    pewnie po godzinie stwierdzić, że jednak chyba jest prawdziwa. Ja wiem, że
    się solidaryzujesz z kuplami po fachu, ale bez przesady.

    > No i nastąpiła czynna napaść na kontrolera - ja będąc na jego miejscu
    jednak
    > bym Cię dopadł i wezwał policję.

    Mylisz się kontroler nie ma prawa mnie zatrzymać. Chyba, że poełniłem
    wykroczenie - trzeci raz (chyba) zostałem zatrzymany za brak biletu (nie
    było tak) - skąd ma to wiedzieć - ma baze danych przy sobie????

    > Najpierw musiałbym ładnych paręnaście lat poniebyć kontrolerem - może
    > zyskałbym wówczas nieco na naiwności i zaczął wierzyc....

    Nie zyskałbyś naiwności, tylko byś zobaczył oczami uczciwego pasażera jak to
    naprawdę jest. Teraz oglądasz to z innej strony.

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL