  • 21. Data: 2006-09-23 12:30:55
    Temat: Re: jeszcze raz, ale: kontrola policji v/s HOTSPOT
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):
    > Jest juz technologia i jest soft, ktory potrafi jednoznacznie
    > zidentyfikowac sprzet, ktory laczy sie z hotspotem.
    > Identyfikuje sie na podstawie charakterystyki sygnalu.

    twierdzisz zatem, ze firmy/organizacje oferujace hotspoty sa wyposazone
    w takie "zabawki" ?

  • 22. Data: 2006-09-23 12:34:00
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Miał pecha, że namierzyli sprzedawcę, który przypadkiem go zapamiętał
    > albo wszedł w pole widzenia jakiejś kamery.

    to musialby rzeczywiscie byc wyjatkowy pech :)

    > Ciężko. Większość jest w takich miejscach, że jakiś monitoring jest.

    wystarczy ze bedzie siedzial w samochodzie i jednoczesnie w polu zasiegu
    publicznego hotspota, ale... no fakt, oko kamery moze jeszcze
    zarejestrowac samochod :)

    > To może być potencjalnie "strzelanie samobója" - łatwiej zidentyfikować
    > osobę która przeszła jakąś jedną, charakterystyczną trasę. A po drodze
    > mogą być kamery...

    j.w.

    > Ale oczywiście poniesie odpowiedzialność za każde "lewe" oprogramowanie
    > oraz media, które "przypadkiem" się znajdą ;->

    to oczywiste :)

  • 23. Data: 2006-09-23 12:55:28
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    news <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisali:

    > twierdzisz zatem, ze firmy/organizacje oferujace hotspoty sa wyposazone
    > w takie "zabawki" ?

    Raczej watpie, bo to dosc swiezy wynalazek.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 24. Data: 2006-09-23 19:45:06
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    scream napisał(a):

    > Powiedz cos wiecej, a nie.. takie zdawkowe informacje.. :P Ciekaw jestem,
    > dlaczego sie myle i w jaki sposob da sie namierzyc taka osobe :)

    Drogi są dwie:
    powiązanie danych wysyłanych i odbieranych przy okazji tego właśnie
    połączenia
    powiązanie terminali i kart sim (w tym korelacja między
    przemieszczającymi się po tej samej trasie innymi simami)

    Rozwiązanie stoswane przez profesjonalistów to jeden sim i jeden modem
    na sesje (zdarzenie).
    I tzreba dbać ;-) o to co i gdzie wychodzi.

    MZ

  • 25. Data: 2006-09-23 20:28:54
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    Marcin Żyła napisał(a):
> [...]
    > na sesje (zdarzenie).
    > I tzreba dbać ;-) o to co i gdzie wychodzi.

    ale chyba przyznasz ze tak ad hoc to chyba zaden operator nie jest w
    stanie takiej korelacji przeprowadzic. takie dzialania musza byc
    zaplanowane i skoordynowane, a jaki "zamachowiec" uprzedza o swoich
    dzialaniach ? :)

  • 26. Data: 2006-09-24 11:33:43
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    news napisał(a):

> [...]
    > stanie takiej korelacji przeprowadzic. takie dzialania musza byc
    > zaplanowane i skoordynowane, a jaki "zamachowiec" uprzedza o swoich
    Nie wiem co znaczy ad hoc, ale można z opóźnieniem 8-12 min na terenie
    wawy prowadzić taką operacje.
    Poza chyba szybiej nieco to idzie.
    MZ