eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie). › Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
  • Data: 2004-02-03 14:13:56
    Temat: Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    Od: Jacek <o...@u...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Użytkownik "Jacek" <o...@u...polbox.com> napisał w wiadomości

    > A kto zapłaci za wszysto, co "szlachetni alianci" zrobili niemieckiej
    > ludności cywilnej? I kto zapłaci za nuklearną zagładę dwóch japońskich
    > miast?

    to jest poza moimi zainteresowaniami, nie mowie ze to byly dzialania
    dobre, ale nie mysmy ich bombardowali i nie my bedziemy im placic.

    > Barbarzyński naród... A Polacy to może naród pijaków, złodziei i
    > kombinatorów?

    Widzisz, Niemcy wybrali Hittlera, uczestniczyli w tym co ich panstwo
    wyczynialo, korzystali rowniez z tego, wiec nie ma wyboru musza placic.
    A twoje uogolnienia sa czyms zupelnie innym.

    > A Izrael ogólnie nie ma skrupułów - nazistowską odpowiedzialność zbiorową
    > stosują z zapałem do dziś (zresztą podobnie jak ty - wrzucając wszystkich
    > Niemców do wora barbarzyńców - oraz ci, którzy uważają, że wszyscy Polacy to
    > pijacy, złodzieje i kombinatorzy).

    Gdyby Niemcy nie byli zachwyceni swoja Rzeszą to by nie przyjeli
    kontynuacji panstwa hittlerowskiego po wojnie. pamietaj, to byl ich
    wybor ich dzialanie jako narodu i panstwa. A stad koniecznosc
    odpowiadania za swoje czyny.
    Jacek