  • Data: 2003-12-17 16:49:02
    Temat: Re: jakim prawem - kontrole legalnosci oprogramowania
    Od: szpakuu <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PesTYcyD wrote:

    > Prawo jest normalne. Kazde zainstalowanie programu jest rowne z zawarciem
    > umowy z producentem. Tak samo gdy wchodzisz do autobusu MPK i zawierasz
    > umowe z przewoznikiem w momencie samego wejscia do pojazdu, ze kupujesz
    > bilet na przewoz. Jezeli nie masz takiego biletu a bedzie kontrola, to
    > oznacza ze jedziesz nielegalnie i dostajesz kare. Nie widze niczego
    > dziwnego w tym prawie.

    Nic dziwnego ?
    Bo ktoś ma jakieś widzimisię że ten program jest nielegalny ?
    Jeśli chodzi o windows to rozumiem - bez licencji - piractwo - ale jest całe
    mnóstwo programów shareware ( i wyobraź sobie które nawet kupiłem - tak
    nawet pod linuxa są płatne programy) i co ?
    Ktoś każe mi udowadniać że mam je legalnie ?
    Bo jemu się wydaje że to jest nielegalny program i mam co zrobić żeby
    udowodnić że mam go legalnie (dzwonić do programisty od którego go kupiłem
    ). PARANOJA.
    No to idąc takim tokiem rozumowania - udowodnij że nie zgwałciłeś pani
    Kowalskiej. Masz aparat i miałeś możliwość więc jesteś winny.

    --
    s...@p...onet.pl