  • 1. Data: 2002-11-04 15:03:32
    Temat: jakie wyksztalcenie
    Od: KrzysiekS <k...@S...wp.pl>

    Skonczylem studia (wszystkie zaliczenia sa), ale caly czas
    nie jestem obroniony. Jakie ja mam wykształcenie?
    Chodzi mi o to czy w przypadku dostania biletu do wojska
    jestem jako osoba z wykształceniem średnim czy wyższym.

    No i podobno po 9 listopada przenoszą wszystkich do rezerwy
    cza ja też pod to podlegam?

    KrzysiekS

  • 2. Data: 2002-11-04 15:31:41
    Temat: Re: jakie wyksztalcenie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > Chodzi mi o to czy w przypadku dostania biletu do wojska
    > jestem jako osoba z wykształceniem średnim czy wyższym.

    Caly czas masz wyksztalcenie srednie. Ale do woja i tak pojdziesz.

    > No i podobno po 9 listopada przenoszą wszystkich do rezerwy
    > cza ja też pod to podlegam?

    To zalezy tylko od decyzji ministra obrony, bo co roku jest inaczej.
    Trzeba to sprawdzic w WKU.

  • 3. Data: 2002-11-04 15:37:24
    Od: KrzysiekS <k...@S...wp.pl>

    W artykule <M...@n...tpi.pl> KrzysiekPP napisal(a):

    > Caly czas masz wyksztalcenie srednie. Ale do woja i tak pojdziesz.

    Ale oni tego nie wiedzą? bo chyba nie ma obowiązku pokazania się
    w WKU z dyplomem?

    KrzysiekS

  • 4. Data: 2002-11-04 15:53:23
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 4 Nov 2002 15:03:32 +0000 (UTC), KrzysiekS
    <k...@S...wp.pl> zakodował:

> [...]
    >Chodzi mi o to czy w przypadku dostania biletu do wojska
    >jestem jako osoba z wykształceniem średnim czy wyższym.

    Średnie. Chyba, że wcześniej zrobiłeś licencjat - wtedy wyższe.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-11-04 16:06:23
    Od: KrzysiekS <k...@S...wp.pl>

    W artykule <s...@k...mexico.ras.co
    m.pl> KrzysiekS napisal(a):

> [...]
    > jestem jako osoba z wykształceniem średnim czy wyższym.
    >
    > No i podobno po 9 listopada przenoszą wszystkich do rezerwy

    Wygląda na to że podlegam, bo podlegają również pod to osoby
    które uzyskały absolutorium. :) (Dz.U. 2002 nr 122 poz. 1049)

  • 6. Data: 2002-11-04 17:46:21
    Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl>

    Do rezerwy przenoszą tegorocznych " absolwentów "
    Nie jesteś absolwentem ( nie masz dyplomu),

    nie skonczył studiów ( masz wykształcenie srednie) zaliczenia to nie koniec
    studiów,nawet absolutorium i świstek który daja w Dziekanacie to nie koniec
    studiów)

    masz jeszcze 2 miesiące-nie zdążysz z obroną?
    powodzenia

  • 7. Data: 2002-11-04 20:09:11
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekS" <k...@S...wp.pl> napisał w wiadomości
    s.com.pl...
    > W artykule <s...@k...mexico.ras.co
    m.pl>
    KrzysiekS napisal(a):

    > Wygląda na to że podlegam, bo podlegają również pod to osoby
    > które uzyskały absolutorium. :) (Dz.U. 2002 nr 122 poz. 1049)

    To chyba bylaby rewolucja, gdyby wojsko zaczelo brac do Zetki tych z
    absolutorium :-)

    Powodzenia,
    Karol

  • 8. Data: 2002-11-04 20:16:56
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl>

    Użytkownik "KrzysiekS" <k...@S...wp.pl> napisał w wiadomości
    s.com.pl...

    > Ale oni tego nie wiedzą? bo chyba nie ma obowiązku pokazania się
    > w WKU z dyplomem?

    a właśnie , że masz obowiązek i jeśli się tego nie zrobisz to spokojnie mogą
    skierować sprawę nawet do sądu grodzkiego

    Pozdrawiam Michał M.

  • 9. Data: 2002-11-04 22:57:25
    Od: "NOWIESZ" <nowiesz(at)mail(dot)icpnet(dot)pl>

    > masz jeszcze 2 miesiące-nie zdążysz z obroną?
    Nie wiem jak u niego, ale na naszej uczelni na dyplom czeka sie 3 miesiace
    :)

    NOWIESZ

  • 10. Data: 2002-11-04 23:30:26
    Od: KrzysiekS <k...@S...wp.pl>

    W artykule <aq6bpc$3af$1@news.gazeta.pl> kamila kwiatkowaka napisal(a):

> [...]
    > studiów,nawet absolutorium i świstek który daja w Dziekanacie to nie koniec

    A to zerknij to:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2002171139
    4?OpenDocument
    (w poprzednim poscie podalem zły numer dziennika ustaw)

    ..przeniosą do rezerwy...poborowych,.. którzy:
    [..]
    2) będących absolwentami szkół wyższych przezna-
    czonymi do odbycia przeszkolenia wojskowego,
    którzy w 2002r. lub wcześniej ukończyli ostatni
    rok nauki przewidziany programem jednolitych stu-
    diów magisterskich lub studiów wyższych zawodo-
    wych (uzyskali absolutorium)

    Czyli pod to podlegam. Chyba że czegoś nie rozumiem.

    > masz jeszcze 2 miesiące-nie zdążysz z obroną?

    No się chyba wyrobię (wpieprzyłem się w praktyczną pracę dyplomą),
    ale odroczka była do dnia 30października (lub września), więc
    teoretycznie mogą mnie powołać, każdego dnia.

    KrzysiekS