  • 1. Data: 2002-11-04 15:01:25
    Temat: prosze o pomoc - dot spraw majątkowych
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Moja kolezanka, zamieszkala obecnie w Niemczech załozyla sprawe o rozwód i
    podzial majatku. Rozwod otrzymala o sprawa majatkowa trwa nadal. W jej
    imieniu chcialabym poprosić o pomoc i poinformowanie mnie czy istnieje
    mozliwosc zlozenia do Sadu prosby o przyspieszenie sprawy. Jesli tak to na
    jaki paragraf mozna sie powołać. Jej mąż nie stawia sie wogole na rozprawy i
    sprawa ciągnie się juz bardzo długo.
    Bardzo dziekuje i prosze o kontakt
    Beata

  • 2. Data: 2002-11-04 17:13:37
    Temat: Odp: prosze o pomoc - dot spraw majątkowych
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Beata <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:9Zvx9.128870$a...@n...chello.at...
> [...]
    > jaki paragraf mozna sie powołać. Jej mąż nie stawia sie wogole na rozprawy

    Czy ta sprawa jest w obrocie zagranicznym? Prośbę zawsze można złożyć
    niekoniecznie powołując sie na art.bo w opisanym przykadzie nie ma
    ewidentnej przewlekłości ze strony sądu tylko strony pozwanej...i wcale nie
    będzie to łatwe jeśli chodzi o podział majątku...czy jesteś jej
    pełnomocnikiem dla doręczeń?

    Sandra