    From: KrzysiekS <k...@S...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jakie wyksztalcenie
    Date: Mon, 4 Nov 2002 23:30:26 +0000 (UTC)

    W artykule <aq6bpc$3af$1@news.gazeta.pl> kamila kwiatkowaka napisal(a):

    > Do rezerwy przenoszą tegorocznych " absolwentów "
    > Nie jesteś absolwentem ( nie masz dyplomu),
    >
    > nie skonczył studiów ( masz wykształcenie srednie) zaliczenia to nie koniec
    > studiów,nawet absolutorium i świstek który daja w Dziekanacie to nie koniec
    > studiów)

    A to zerknij to:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2002171139
    4?OpenDocument
    (w poprzednim poscie podalem zły numer dziennika ustaw)

    ..przeniosą do rezerwy...poborowych,.. którzy:
    [..]
    2) będących absolwentami szkół wyższych przezna-
    czonymi do odbycia przeszkolenia wojskowego,
    którzy w 2002r. lub wcześniej ukończyli ostatni
    rok nauki przewidziany programem jednolitych stu-
    diów magisterskich lub studiów wyższych zawodo-
    wych (uzyskali absolutorium)

    Czyli pod to podlegam. Chyba że czegoś nie rozumiem.

    > masz jeszcze 2 miesiące-nie zdążysz z obroną?

    No się chyba wyrobię (wpieprzyłem się w praktyczną pracę dyplomą),
    ale odroczka była do dnia 30października (lub września), więc
    teoretycznie mogą mnie powołać, każdego dnia.

    KrzysiekS