  • Data: 2007-08-13 13:47:49
    Temat: Re: jaki paragraf za poświadczenie nieprawdy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f9p2ra$kb6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > zgadza się; jednakże ja bym sie uczepił przepisu art.272kk, wskazanego
    > przez OPIXa - z informacji wskazanych przez pytającą wynika, że gościu
    > przed organem meldunkowym złożył oświadczenie nieprawdziwe co do swego
    > miejsca zamieszkania, no chyba że juz trwa tzw. postępowanie
    > administracyjne i został przesłuchany w charakterze świadka - to wtedy
    > 233kk; w każdym razie niezaleznie od sytuacji gościu za odpowie z
    > któregoś z ww. artykułów :)

    Art. 272 w tym wypadku nie znajdzie zastosowania, albowiem zameldowanie
    nie poświadcza miejsca pobytu. To konsekwencja zmian w prawie meldunkowym.
    teraz zasadniczo zliberalizowano przepisy i każdy może się zameldować u
    każdego - co zadanych skutków prawnych w sferze prawa do pobytu w lokalu
    nie rodzi.