    From: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak znalezc dluznika?
    Date: Mon, 29 Mar 2004 14:48:46 +0200

    Użytkownik "Kwik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c48oa2$4hg$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > wittam,
    >
    > jest firma i jej klient. Klient zamawia w firmie towar, za ktory nie
    placi.
    > Firma pozywa klienta do sadu i wygrywa. Uzyskuje klazule wykonalnosci do
    > wyroku i udaje sie do komornika. Komornik ustala, ze w miejscu
    > zarejestrowania dzialalnosci gospodarczej (klienta) nic juz nie ma. Nic
    nie
    > daje takze ustalenie adresu zameldowania klienta, poniewaz komornik
    > stwierdza, ze ten juz tam nie mieszka. Komornik zawiadamia o
    bezskutecznosci
> [...]

    Mozna bardzo, bardzo wiele zrobic, ale odpowiedzi na takie pytania sa
    platne. Sam kiedys szukalem znajomemu dluznika (skutecznie), siegajac po
    mocno nietypowe formy poszukiwan, wiec wiem jaki to bol. Jak dlug duzy to
    tym bardziej to kosztuje. Nie sadze, aby najskuteczniejsze metody
    znalezienia dluznika ktos Ci podal na grupie. Na tym sie dobrze zarabia. W
    kazdym badz razie na pewno nie mozesz "zlecic" policji poszukiwan swojego
    dluznika....

    --
    pozdrawiam:-) Marek