  • Data: 2009-10-10 06:32:58
    Temat: Re: jak zmusić najemce do zapłaty czynszu?
    Od: Adrian <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Paź, 22:34, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > A efektem tego nie będzie przyjazd policji i aresztowanie "blokującego"?

    dwa razy wypróbowane, w ciągu 1-2 godzin pieniążki same przyszły do
    ręki :)
    w umowie mam napisane, że w przypadku niepłacenia czynszu przez 7 dni
    umowa automatycznie jest zrywana
    innymi metodami trwałoby to pewnie latami

    inny przykład: sąsiad buduje w granicy ostrej mur, który wkracza na
    mój teren, nie ma do tego prawa, nie uzgadnialiśmy nic wcześniej,
    gdybym zablokował bezprawne budowanie muru dzisiaj nie byłoby
    problemów, niestety sąsiad go już wybudował i pozostają sądy, a sprawa
    juz się przeciąga, trzeba walczyć o swoje