  • Data: 2003-06-10 19:08:42
    Temat: Re: jak zablokować 0-700?
    Od: t...@w...pdi.net szukaj wiadomości tego autora

    mer <b...@i...pl> wrote:

    > Ja bym poszedł jeszcze dalej!
    > Nie moze tak być, że moja baba prosto z ulicy wchodzi do butiku z markową odzieżą i
    nakupoje ciuchów
    > a potem na piwo nie mam.
    > Powinno się odgórnie zakazać wchodzenia i dopiero po napisaniu podania do
    magistratu dostałaby taka
    > przepustke.

    Poslugiwanie sie analogiami zazwyczaj jest nienajlepsze. Kupujac odziez w
    butiku zawierasz umowe ze sprzedawca z tytulu ktorej mozesz ta odziez
    reklamowac. Jak nie czujesz roznicy to moge ci wyluszczac dalej. Nie
    twierdze, ze nie ma dobrej analogii dla tego przypadku ale akurat twoja
    mozna o kant d...

    > mer

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski