  • 1. Data: 2006-09-17 03:04:28
    Temat: jak wymeldować osobę z kupowanego mieszkania?
    Od: tessa<t...@w...pl>

    Kupuję mieszkanie od osoby,której syn jest tam zameldowany ,ale od 14 lat
    przebywa u żony co zostało administracyjnie udowodnione.U żony jednak nie jest
    zameldowany,bo pewnie liczy na mieszkanie po matce.(są skłóceni).
    Decyzję Urzędu -stosowne pismo-przyjął,ale ma prawo się odwołać.
    Na ten lokal-(spółdzielcze własnościowe) bank przyznał mi kredyt ,ale boję się
    podpisać akt notarialny aby nie nabyć mieszkania z lokatorem.Czas uruchomienia
    kredytu jest określony,mieszkania drożeją,wycofanie się z transakcji to już dziś
    strata ok.20 tys. złotych.PYTANIE? CZY SYN WŁAŚCICIELKI MOŻE DŁUGO
    PRZECIĄGAĆ SPRAWĘ?Co robić oprócz czekania,z jakimi pułapkami sie liczyć?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 11:35:07
    Temat: Re: jak wymeldować osobę z kupowanego mieszkania?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    tessa napisał(a):

> [...]
    > strata ok.20 tys. złotych.PYTANIE? CZY SYN WŁAŚCICIELKI MOŻE DŁUGO
    > PRZECIĄGAĆ SPRAWĘ?Co robić oprócz czekania,z jakimi pułapkami sie liczyć?

    A po co ma przeciagac? Meldunek nie daje mu zadnego prawa do lokalu wiec
    nic mu to nie daje - no jedynie szanse ze zostanie ukarany za
    niedopelnienie obowiazku meldunkowego :)

    Jacek

  • 3. Data: 2006-09-17 12:30:09
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    tessa napisał(a):
> [...]
    > strata ok.20 tys. złotych.PYTANIE? CZY SYN WŁAŚCICIELKI MOŻE DŁUGO
    > PRZECIĄGAĆ SPRAWĘ?Co robić oprócz czekania,z jakimi pułapkami sie liczyć?

    Na początek przeczytaj sobie to:

    http://biznes.onet.pl/5,1359519,prasa.html

    --
    Kaja