  • 1. Data: 2006-09-17 03:02:24
    Temat: długi za mieszkanie- pomocy
    Od: maja<m...@i...pl>

    mieszkam z mamą i córką, mama ma zadłużenie za mieszkanie w takiej wysokości że
    na jego spłatę nie starczyło by mi życia. Nadmienię że jestem osobą pełnoletnią i
    zameldowaną z mamą, do niedawna uczęszczałam jeszcze do szkoły będąc już
    dorasła, teraz podjęłam pracę. Proszę mi doradzić : co mogę zrobić, aby sąd nie
    nakażał mi spłacać tych długów, czy jeśli się teraz wymelduję to coś to da?

    -> http://usenet.pomocprawna.info