    From: ":-\)" <W...@n...USUNACpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak wygrac z fotoradarem
    Date: Thu, 9 Mar 2006 21:39:03 +0100

    > Stary .... jakbys wklei ten link do googli, to wyszloby ci, ze to było
    > tu wałkowane. Co jakis czas ktos o to pyta ... a ten artykuł to pic na
    > wode.
    I. Ale dobrze, ze przypomnial - przynajmniej ja sie czego dowiedzialem.
    II. Ja jeszcze nie bylem postawiony przed takim problemem, bo w Poznaniu
    policjant jest niezastapiony ;-) Malo gdzie na serio sa powkladane te
    gadzety do puszek. Jednak jezeli mowisz, ze to bujda to gdzie sie to nie
    trzyma faktu?
    III. To policja wzywa na jakies przesluchanie? Mojemu znajomemu przyslali
    (chyba) poprostu mandat ze zdjeciem.

    Pytanie poza kokursem: czy fotoradary dzialaja w nocy? - niby sa flashe, ale
    to i tak musiaby byc niezly aparacik zeby wychwycic tablice przy powiedzmy
    70 km/h w ciemnosci ... A moze ktos sie orientuje do jakiej szybkosci
    wychodza im osstre zdjecia? ;-> I jeszcze jedno. Jezeli radary maja za
    zadanie ulatwiac tylko prace policjantom, a prawo do 50 w miescie jest
    oczywiste to dlaczego zawsze przed radarami sa ustawione tabliczki "Kontrola
    radarowa"? A policja moze stac w miejscach nieoznaczonych -na trasie? I czy
    zle byloby naklejenie na fotoradar tabliczki "nieczynne" jezeli
    potwierdzaloby to stan faktyczny?

    --
    ;-)