  • Data: 2008-05-25 19:28:51
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: BOOGIE <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adas pisze:
    > witam. jestem w trakcie rozwodu. kupilismy wspolnie dom. ja w nim nie
    > mieszkam. jestem wspolwlascicielem domu(50%) chce wejsc do swego domu. nie
    > mam kluczy. (jeszcze ) maz mnie nie wpusci. co moge zrobic?wezwac slusarza i
    > wejsc?>potrzebuje wejsc do domu i zrobic klika zdjec jak bogato zyje maz,
    > poniewaz nie chce placic alimentow, udaje biednego. dom to raczej willa,
    > okolo 300m, garaz na 4 samochody i spora dzialka. prosze o madre podpowiedzi
    > jak to zrobic zeby wszystko bylo zgodnie z prawem, w ostatecznosci w swoim
> [...]

    juz pisalem w innym watku, jesli jestes zameldowana w tym lokalu to masz
    prawo tam wejsc niezaleznie od twojego stanu wlasnosci do tego lokalu
    jesli maz ci to uniemozliwia to wzywasz patrol policji i oni po
    przybyciu poprosza go o otwarcie drzwi i wpuszczenie ciebie do srodka
    (musisz miec dowod osobisty z adresem zameldowania w tym miejscu) jesli
    bedzie oporny ;-) to wzywasz slusarza a policjantow masz za swiadkow,
    przy okazji sporzadza notatke sluzbowa z zajscia

    pozdrawiam
    b.