  • Data: 2008-05-25 19:43:15
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:g1c3ch$ta6$1@news.onet.pl...
    > witam. jestem w trakcie rozwodu. kupilismy wspolnie dom. ja w nim nie
    > mieszkam. jestem wspolwlascicielem domu(50%) chce wejsc do swego domu. nie
    > mam kluczy. (jeszcze ) maz mnie nie wpusci. co moge zrobic?wezwac slusarza
    > i wejsc?>potrzebuje wejsc do domu i zrobic klika zdjec jak bogato zyje
    > maz, poniewaz nie chce placic alimentow, udaje biednego. dom to raczej
    > willa, okolo 300m, garaz na 4 samochody i spora dzialka. prosze o madre
    > podpowiedzi jak to zrobic zeby wszystko bylo zgodnie z prawem, w
    > ostatecznosci w swoim domu moge wybic szybe i wejsc ale moge byc posadzona
> [...]
    to jest Polska, dom jest moj w polowie, jestem w ksiedze wieczystej jako
    wspolwlasciciel, jestem tam zameldowana, mam dowod osobisty z adresem domu,
    niby dlaczego bedzie to wlamanie?do wlasnego domu sie chyba nie wlamuje, to
    co w domu tez jest moje w polowie. nie moge tam mieszkac, juz po sprawie 208
    kk

    Justyna