    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak przywrocic dziecku poprzednie nazwisko?
    Date: Mon, 11 Aug 2008 19:41:54 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > p...@p...onet.pl pisze:
    > jak bylismy razem non stop pil
    >
    > Trzeba byłom z pijakiem dziecka nie robić

    >  albo go nie bylo bo wyjezdzal za granice,
    >
    > Na wycieczki?
    >
    >  teraz nie wiem czy pije bo nie jestesmy razem,
    >
    > To się dowiedz...
    >
    >  a jak przychodzi do dziecka jest trzezwy,
    >
    > To miło z jego strony
    >  ale probuje nas ograniczac,
    >
    > Kobito. Nie dość, że jako jedna z niewielu szczęśliwych matek dostajesz
    > alimenty bez kłopotow, to jeszcze facet jest na tyle sensowny i
> [...]

    pod pewnymi wzgledami, patrzac na to z punktu widzenia osoby trzeciej nie
    zwiazanej z tematem, moze to wygladac jakbym to ja byla nieodpowiedzialna, ale
    coz czasem gdy czlowiek kogos pokocha glupieje...do tego stopnia ze widzi
    szanse tam gdzie ich po prostu nie ma bo byc nie moglo...minelo pare lat i
    zrozumialam duzo waznych rzeczy, sama tez sie zmienilam i wlasnie nauczylam
    sie odpowiedzialnosci, na pewno nigdy nie wyjade nigdzie bez dziecka, a jesli
    wyjade to na pewno w na 100% pewne i konkretne miejsce, zreszta mam kogos z
    rodziny w Europie wiec to nie problem, a tutaj nas nic nie czeka...praca moze
    i tak, ale za nedzne zarobki, nie chce wegetowac, chce miec lepsze warunki,
    zwlaszcza ze mam dziecko, dla niego chce tych lepszych warunkow, zadne
    alimenty nam tego nie dadza i nawet na to nie licze, nie chce tylko aby
    ktokolwiek decydowal o moim wyjezdzie bo to narusza moja wolnosc jako
    czlowieka! i ogranicza moje zycie, tak jakbym miala tkwic w wiezieniu, tylko
    jakim prawem?! to niedorzeczne