    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak pozyskać dane
    Date: Sun, 22 Aug 2010 21:16:54 +0200

    Użytkownik "Majka04" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i4r1fe$28k$1@news.task.gda.pl...
    > Witam
    > Uległam wypadkowi na prowizorycznym chodniku prowadzącym do budynku
    > przeznaczonym na wynajem lokali do działalności gospodarczej i mam
    > trudności z nawiązaniem kontaktu z właścicielem.
    > Uzyskałam nazwisko i numer telefonu właściciela tego budynku ale nie
    > odbiera telefonu, zostawiłam wiadomość na poczcie głosowej tej treści "Na
    > terenie należącym do pana uległam wypadkowi i proszę o podanie numeru
    > polisy ubezpieczeniowej, bo będę starać się o odszkodowanie" .
    > Przedstawiłam się i podałam numer telefonu, ale facet nie oddzwania.
> [...]

    Przede wszystkim trochę bez sensu się nagrałaś. Twój telefon z góry
    sugerował, że oddzwaniajacy będzie miał problemy, więc nie dziw się, że nie
    oddzwonił. Sama byś nie oddzwoniła pewnie :-)

    Najpierw z innego numeru zadzwoń i umów się po prostu na spotkanie w
    sprawie wynajmu lokalu. Zawsze możesz przy okazji zapytać, kto będzie
    wynajmującym, bo się chcesz zorientować w jego referencjach :-) Jak to nie
    chwyci, to można się tam przespacerować i pogadać choćby z tymi, którzy już
    wynajmują lokale. Z kimś umowy zawierali przecież. W dalszej konsekwencji
    można udać się do własciwego terenowo wydziału geodezji i po adresie
    ustalić numer księgi wieczystej, a potem sparwdzić w sądzie, kto jest
    właścicielem. Czasem już w Geodezji Ci powiedzą, kogo mają wpisanego jako
    właściciela, ale tak naparwdę miarodajne są księgi wieczyste.

    Nie zajmuję stanowiska, co od zasadności roszczeń, bo trochę za mało
    napisałaś na temat okoliczności, ale zakąłdam, że nie takiej pomocy
    oczekujesz.