    From: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak odzyskać pieniądze za wykonaną usługę?
    Date: Fri, 19 Nov 2004 17:32:21 +0100

    Użytkownik "JK" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:cnl6hr$67a$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie wiem czy mam sie cieszyc, czy smucic - z jednej strony dobrze, ze mam
    ten
    > numer konta, gdyz wtedy pewnie egzekucja komornicza powinna pojsc dosc
    > szybko, a z drugiej nie moge mu teraz zagrozic tymi konsekwencjami, o
    ktorych
    > mowa, czyli m.in. wpisaniem do krajowego rejestru dluznikow. Czy tez moze
    > moge?
    In generum dłużnik raczej niewypłacalny nie jest, więc do rejestru trudno mu
    będzie trafić.

    Sąd wpisuje urzędu do RDN w KRS takiego zawodnika, gdy wydany zostanie
    przeciw niemu prawomocny wyrok z powództwa o wyjawienie majątku.

    Aby wytoczyć takie powództwo (i aby Sąd je naturalnie uwzględnił i wydał
    interesujący nas wyrok) konieczna jest bezskuteczna egzekucja komornicza.

    Możesz gościa sprowokować, aby wyprowadził z tego konta środki pieniężne -
    komornik zajmie rachunek, ale nie będzie na nim kasy, więc po pewnym czasie
    uzna egzekucję za bezskuteczną. Z papierem od komornika walisz do Sądu, na
    jednej rozprawie wyrok, gość apeluje, apelacje musi przegrać, wyrok się
    uprawomacnia i idzie wpis do KRS.

    Ty kończysz swoją egzekucję zadowlony z siebie, że nauczyłeś gościa
    uczciwości.

    > Zakladajac, ze na koncie firmy sa pieniazki, ile moze trwac ich
    sciagniecie
    > oraz ile mnie to bedzie kosztowac?
    o ile jest ich wystarczająco dużo, to
    1. do kilku miesięcy - w zależności od chęci banku do współpracy, ilości
    spraw u komornika etc. W moim przypadku egzekucja przeciw Polkomtel S.A.
    prowadzona przez Komornika IV rewiru Wwa Śródmieście trwała 2 miechy.
    2. Koszty ponosi dłużnik (o ile starczy kasy na rachunku bankowym).

    p.
    W,

    http://www.gazeta.pl/usenet/