    From: "JK" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak odzyskać pieniądze za wykonaną usługę?
    Date: Fri, 19 Nov 2004 16:21:16 +0000 (UTC)

    OK - mam numer rachunku bankowego dluznika (jako wlasciciel konta figuruje
    tenze pan, o ktorym mowa, jego zona oraz jest nazwa firmy, wiec zakladam, ze
    to konto firmowe) - przypomnialem sobie, ze kiedys mi cos przelewal na konto -
    sprawdzilem historie przelewow i rzeczywiscie znalazlem.

    Jak tylko dostane nakaz z klauzula wykonalnosci napisze do dluznika list i
    wyjasnie mu, ze jesli w ciagu tygodnia nie zaplaci mi calej kwoty to bede ja
    odzyskiwal poprzez egzekucje komornicza.

    Nie wiem czy mam sie cieszyc, czy smucic - z jednej strony dobrze, ze mam ten
    numer konta, gdyz wtedy pewnie egzekucja komornicza powinna pojsc dosc
    szybko, a z drugiej nie moge mu teraz zagrozic tymi konsekwencjami, o ktorych
    mowa, czyli m.in. wpisaniem do krajowego rejestru dluznikow. Czy tez moze
    moge?

    Zakladajac, ze na koncie firmy sa pieniazki, ile moze trwac ich sciagniecie
    oraz ile mnie to bedzie kosztowac?

    Dziekuje,
    Kuba