  • 1. Data: 2004-02-06 17:18:10
    Temat: jak jest
    Od: kocur34 <k...@i...pl>

    Po angielsku:
    Oświadczenie zarządu (może management statement)
    zwolnienie pracownika (wiem, że "you are fired" ale jak nazwać czynność
    zwalniania)

  • 2. Data: 2004-02-06 18:00:53
    Temat: Re: jak jest
    Od: "vladi the best" <x...@i...pl>

    > zwolnienie pracownika (wiem, że "you are fired" ale jak nazwać czynność
    > zwalniania)

    firing

    vladi

    ps. a moze "lay off"?

  • 3. Data: 2004-02-06 18:36:14
    Od: kocur34 <k...@i...pl>

    dzięki - już znalazłem..

    a co to oznacza "poc methode" ??

  • 4. Data: 2004-02-06 18:37:01
    Od: kocur34 <k...@i...pl>

    czy POC top nasze MPk?? (Point of cost - miejsce powstawania
    kosztów") ??

  • 5. Data: 2004-02-06 18:58:44
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSpam].pl>

    > Po angielsku:
    > Oświadczenie zarządu (może management statement)
    > zwolnienie pracownika (wiem, że "you are fired" ale jak nazwać czynność
    > zwalniania)

    NTG ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 6. Data: 2004-02-09 17:40:07
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/6/2004 7:00 PM, vladi the best wrote:

    > firing
    >
    > vladi
    >
    > ps. a moze "lay off"?

    To powyższe jest OK, także pay off - "spalenie" to określenie potoczne.

    Pzdr: Catbert