  • 41. Data: 2002-06-11 19:47:53
    Temat: Re: jak
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "Tomasz Slaski" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ae5ipc$7ei$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Hmmmm... ciekawe, w istocie ;)
    > Nie ma jak to BOFH-owate spojrzenie na sprawę ;)

    Niedlugo sie wybieram do Krakowa, to przy okazji i z czystej ciekawosci co
    to za delikwentka jest zajde na ul. Seweryna 2/37 do Marka Chorazego i sie
    wszystkiego dowiem.

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 42. Data: 2002-06-11 20:46:53
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe to. Wypowiada się niby w tym wątku kilka kobiet.
    > Ale wszystkie łączy jedna rzecz:

    Teraz już chyba wszyscy wiedzą jak mozna sztuczny tłum na grupie robić :-)
    Swoją drogą ciekawa podzielność osobowości :-)
    A może jednak to przypadek :-))))))))))))))))
    Sąsiadki z jednej klatki??????

    pozdrawiam

  • 43. Data: 2002-06-11 21:44:28
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    > to przecież świadczy też o jego głupocie bo teraz tak czy tak
    > zna dziewczyna jego namiaru a prawo mu dokopie i będzie szło to za nim do
    > końca.

    No moze nie bedzie tak zle :) Kumpel placi miesiecznie tylko 200zl. Z
    drugiej strony, to nawet wiecej niz za stały internet :))

    pozdr.

  • 44. Data: 2002-06-11 23:02:08
    Temat: Odp: jak
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik irzej <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae5nsh$c56$...@n...tpi.pl...
    ciach

    Nie podoba mi sie Wasze zachowanie dziewczyna lub dziewczyny mają problem
    własnie na grupe prawo a Wy sie doszukujecie jakiś matactw . Ciekawa jestem
    tylko czy to prawdziwi mężczyźni sie wypowiadają hmm ale chyba nie warto
    wnikać.
    Sandra

  • 45. Data: 2002-06-11 23:07:30
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Piotr C. <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae5r0n$4ah$...@t...icpnet.pl...

    > No moze nie bedzie tak zle :)

    W tym temacie moja ostatnia wypowiedz. Czy oby napewno nie tak źle, jesteś
    warty tego faceta? Spokojnie spałbyś wiedząć,że tam gdzies jest twoje
    dziecko,które jak dorośnie być może bardzo będzie pragnęło Cię poznać. Ale
    chyba też nie warto o tym rozmawiać.

    Kumpel placi miesiecznie tylko 200zl.

    No to w czym problem?

    > drugiej strony, to nawet wiecej niz za stały internet :))

    Faktycznie masz racje :-) To wyskocz na strone walnij sobie parke to tylko
    400 zł. Ale co to takiego dla takiego macho :-))))

    I kończe te beznadziejne wypowiedzi. Życze Ci żebyś kiedyś nie wpadł pod
    same uszy i nie trafił chociażby na mnie bo wtedy dam Ci popalić :-)))

    Sandra

  • 46. Data: 2002-06-12 05:53:39
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    > Nie podoba mi sie Wasze zachowanie dziewczyna lub dziewczyny mają problem
    > własnie na grupe prawo a Wy sie doszukujecie jakiś matactw .

    Jejku ma problem, rozumiem,
    nie mogłem jej nic doradzić , siem nie odzywałem, (za wyjątkiem objechania
    Kamila Ł )
    Ale po co udawać sztuczny ścisk na grupie???

    3 czy 4 nicki z tego wątku wysyłają wiadomości z jednego IP konkretnie
    212.160.78.162
    Zachodzi podejrzenie :-) że to po prostu jedna i ta sama osoba.

    Niby każdy sobie nicka moze w dowolnej chwili zmienić.
    Tylko po co ona prowadzi dialog czasami sama ze sobą ?????

  • 47. Data: 2002-06-12 06:26:50
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik irzej <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae6ntn$rn1$...@n...tpi.pl...

> [...]
    >
    > Niby każdy sobie nicka moze w dowolnej chwili zmienić.
    > Tylko po co ona prowadzi dialog czasami sama ze sobą ?????

    Być może macie racje ja tego nie sprawdzałam bo i po co dla mnie liczy sie
    problem. Jest problem należy go w miare rozwiązać to tyle.

    Cieplutkie pozdrowienia Sandra :-)

  • 48. Data: 2002-06-12 06:36:01
    Od: "Thomas" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil Ł." <k...@p...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl> napisał w wiadomości

    > "Głupota nie zawsze czyni złym, złość zawsze czyni głupim." Francoise
    Sagan

    > --
    > Lepton
    > "Idź, serdeńko, bo cię trzepnę." Aleksander Fredro (1793 - 1876)

    Ja ci gosciu to wspolczuje... te cytaty swiadcza o Twojej odtworczosci (a
    nie tworczosci), kryjesz sie za czyimis slowami, w sumie to nie ty
    spostrzegles tenNNTP-Hosting ze jest podobny... heh... blyskotliwy to ty nie
    jestes wiec nie dowartosciowuj sie kosztem innych. Ktos prosil o pomoc,
    rade.. a jak chcesz sie posmia czy cos w tym rodzaju to obejrzyj powtorke
    meczu polska-portugalia...

    Thomas

  • 49. Data: 2002-06-12 06:39:25
    Od: "Thomas" <a...@k...pl>

    > Gościu to sobie możesz do swoich kolegów mówić.

    Zasanawiam sie czy chcialby byc twoim kolega? :>

    > Że ilość osób łączysz się z wraith.kki.krakow.pl, zabierających głos w tym
    > wątku się drastycznie zwiększyła?

    To nie wniosek, to spostrzezenie... dlaej pozostaje pytanie: "i co z tego" ?

    > Kulturą, to Ty nie grzeszysz.

    A co takiego "nie-kulturalnego" napisal?

    Thomas

  • 50. Data: 2002-06-12 06:44:53
    Od: "Thomas" <a...@k...pl>

    Użytkownik "irzej" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 212.160.78.162
    > Zachodzi podejrzenie :-) że to po prostu jedna i ta sama osoba.

    A moje pytnie dlaej brzmi: "i co z tego?". Ludzie uspokojcie sie jak rany.
    No i co.. moze to ta sama osoba, moze czuje sie niepewnie, moze zagubion,
    moze sie wsydzi (choc nie powinna)... prosila o pomoc ale nieee tu sa macho,
    mastach, madafakas... wow... :) Rece opadaja..

    > Niby każdy sobie nicka moze w dowolnej chwili zmienić.
    > Tylko po co ona prowadzi dialog czasami sama ze sobą ?????

    Bo moze ma wielokrotne osobowosci.. nie twoja sprawa.

    Thomas