  • Data: 2005-01-25 20:22:28
    Temat: Re: jade samochodem, policiant macha lizakiem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:ct57kj$dsg$1@inews.gazeta.pl...

    > ale telefon komorkowy ktory zawiera korspondecje i kontakty.
    > JAk pisalem powyzej nie ma nic przeciw gdy ja trzymam moj telefon
    > wpisuje przy policjancie "*#06#" i on spisze sobie ten numer.

    Nie da się. Policjant sprawdzając odpowiada głową za to, ze jak się okaże,
    ze jest kradziony, to go zabezpieczy. Stąd telefon na tę chwile się odbiera.
    Nie powinien z nim nigdzie łazić. Najprościej, to po odczytaniu IMEY położyć
    go w takim miejscu, by właściciel go widział, ale nie mógł zabrać. Na
    przykład deska rozdzielcza radiowozu. Widzisz przez okno, ale nie wyrwiesz i
    nie uciekniesz. To praktyczne rozwiązanie. Jedno z wielu możliwych.
    Oczywiście masz rację, że nie ma prawa nigdzie z tym łazić.