    From: "Mikrus" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: interpretacja rozporzadzenia MEN
    Date: Tue, 21 May 2002 10:52:40 +0200

    Użytkownik "v" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:acd0t7$ftl$1@news.tpi.pl...
    > dzieki za szybko odpowiedz,
    > niestety sytuacja nie jest taka prosta, jezeli sie tam zamelduje bez
    wiedzy
    > wlascicieli domu to moge byc pewna , ze bede musiala sie zaraz
    wyprowadzic,
    > poniewaz oni na meldunek ( tynczasowy bo nie marze nawet o stalym) nie
    > zgadzaja sie. Obecnie nie mam szans na zadne inne mieszkanie z
    mozliwoscia
    > zameldowania. Dyrektor wie , ze mamy umowe najmu ale nawet nie chcial jej
    > zobaczyc, zlozylam juz podanie do kuratorium i bylam dzisiaj u prezydenta
> [...]

    Dyrektor szkoły ma OBOWIĄZEK swoją decyzję przedstawić na piśmie. Wówczas
    będzie tam wymieniona podstawa prawna do odmownej decyzji co będzie
    stanowiło podstawę do odwołania, etc..
    Tak czy owak jego interpretacja przepisu jest absurdalna, bo np. gdyby
    dziecko było zameldowane w Zakopanem a mieszkało (bez zameldowania) w
    Gdańsku to oznaczałoby, że ma jeździć do Zakopanego do szkoły co dzień.?
    Daj mi znać na priv.co się dzieje. Mogę pomóc odrobinkę w MENiS-ie, gdyż
    w tej strukturze pracuję.
    Pisz na adres: q...@p...onet.pl