  • Data: 2004-10-04 13:55:01
    Temat: Re: inicjacja seksualna - 15 lat
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 4 Oct 2004 15:12:03 +0200, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > zareaguje na bezpośrednią
    >
    > Mocno wątpię w prawdziwość tego zdania, ale nie jestem specjalistą :)

    Może niedokładnie napisałem... otarcia zawsze wystepują, ale to będą
    otarcia normalnie występujace przy stosunku. Wydzielanie lubricatio jako
    oznaka podniecenia seksualnego jest niezalezne od woli. Tak samo facet nie
    może sprawić żeby mu nie "stanął"... w przeszłości próbowano różnych metod
    - zimne kąpiele, litania do wszystkich świętych, biczowanie... nic nie
    działa.

    Oczywiscie jak się zdaje większość gwałcicieli nie zawraca sobie głowy
    stymulowaniem ofiary "przed" i próbują "na sucho". Dlatego w większości
    przypadkach biegły ginekolog może powiedzieć czy panienka chciała czy nie.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!