  • Data: 2004-10-04 08:59:48
    Temat: Re: inicjacja seksualna - 15 lat
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 Oct 2004 10:55:38 +0200, Stasio Podróżnik
    <B...@o...pl> napisał:

    > Co nie znaczy, że powyżej 15 roku można dowoli ;>
    > Można, ale za zgodą rodziców/opiekunów prawnych ... ;)

    Zaden przepis takiej zgody nie wymaga... ale takie małe zaraz chcą
    wychodzić za mąż... aczytały się Harlequinów, Bravo Girl i to spaczyło im
    poglądy na świat... Całe szczęście "kochać" się z taka panienką można od
    15 lat a żenić, i to za zgodą sądu, dopiero od 16 lat... a facet od 18

    > A później po 18 ew stosunek może być ścigany na wniosek postosunkowanego
    > ;) jeśli wedle jego wiedzy nie był odbyty za zgodą
    > zainteresowanego.zainteresowanej ...

    Całe szczęście Sąd Najwyższy uznał, że odmowa spełnienia obietnicy
    złozonej w zamian z stosunek nie stanowi podstępnego doprowadzenia do
    obcowania płciowego :-P

    --
    Falkenstein