  • Data: 2006-01-13 21:47:55
    Temat: Re: informacje kodowane
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dq95s5$rj8$1@inews.gazeta.pl...

    > nie musze wierzyc, wiem ze jest wiecej. Przykladowo napisalem

    > slyszlaem, aby skazac musza ci wine udowodnic, tylko co to ma do
    > zatrzymania komputera w przpadku wtpliwoci jezlei nie mozna
    > ich "rozwiac" na miejscu ?

    a poczytaj co popelniles powyzej: "bo jezeli ktos nie chce podac hasla,
    to juz mozna podejrzewac ze sie czegos obawia"
    wiec nie zjezdzaj z tematu.
    w innym miejscu pisalem, ze nie musze miec ochoty na jakies widzimisie
    policjantow, a policjantkom moge ewentualnie zaproponowac inne
    rozwiazania i mam do tego pelne prawo! jasne?

    --
    pozdro
    ape