    From: "Przemo P" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ihaha i cisza nocna (ale się rozpisze)
    Date: Thu, 5 Feb 2004 09:31:39 +0100

    a ja znowu stosuję kamerki, mam je w drzwiach w wizjerze itp. (nieważne),
    magnetowid poklatkowy 24h podłączone to do tv i tak dalej, ogólnie nagrywane
    wszystko 24h. Wierzcie mi, że to duży komfort, siedząc na tapczanie nie
    trzeba nawet wstawać, żeby zobaczyć kto dzwoni, (oczywiście przy drzwiach
    jest malutki monitorek włączony cały czas, w razie wyłączonego tv), druga
    sprawa to takie sytuacje, jak ma ag. Była by kaseta, taką sytuację w sądzie
    ciężko opisać słowami, bo stwierdzą, że przebarwiasz itp. a tak podczas
    odtwarzania jest tylko chwila ciszy i szerzej otwarte oczy.
    Nie będę też opisywał, jak powinien być ukryty magnetowid, aby w razie
    ewentualnego (odpukać) włamania, mieć gęby śmieci i sposób postępowania...
    ale to OT
    Pozdrawiam
    Przemo