  • Data: 2022-08-31 06:21:19
    Temat: Re: idzie nowe
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja po prostu zwracam uwagę, że opieranie się na publikacjach w celu
    > oceny kogoś jest niezbyt rozsądne i tyle.

    I zawsze okazauje się, że się mylisz a rację miały pisamki:P

    > Można podyskutować ogólnie.
    > Natomiast ocenianie konkretnej osoby tylko w oparciu o jakiś artykuł
    > jest mocno ryzykowne, a w oparciu o artykuły znanych z nieobiektywności
    > publikatorów, no to już przesada.

    Z tym, że zawsze jak krytykujesz pismaków... to okazuje się że miały one
    rację:P

    > Ja do dziennikarzy nic nie mam.

    Jak nie - ciągle na nich narzekasz, że szukają "kliknięć" i ospisują
    patologię czy to w policji czy w kościele zamiast spokojnie poczekać na
    oficjalne umorzenie:P

    > Po prostu mają taki zawód. Tylko, że
    > teraz z tymi dziennikarzami jest różnie. Dawniej, jak ktoś był
    > dziennikarzem i coś napisał, to można było sądzić, że to ma jakieś
    > podstawy.

    Na przykład, że przemyka zabili sanitariusze - to były czasy, żadne
    pismaki nie puszczały niesprawdzonych plotek i był porządek - prawda?

    > W wypadku to omawianej albo jest wyrok i nie ma kogo bronić,

    Co powoduje, że sądzisz, że sobie wyrok zmyślili?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!