  • Data: 2005-08-18 01:44:36
    Temat: Re: hurra będzie wysyp notariuszy ! sko ńczy się nierobom !
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Żyła <m...@m...com> niebacznie popelnil
    news:de0e2i$2ge$3@atlantis.news.tpi.pl:

    > Że masz poronione pojmowanie świata.
    [...]
    > jak z tych 8 tyś zrobi się dla notariusza 1500 - myśle, że
    > trzeba by odszczekać....
    Widziałem już poświadczone powagą notariatu umowy, w których
    jedna ze stron zobowiązywała drugą do łamania prawa
    (może nic wielkiego, grzywna + przepadek mienia)
    sama w zamian zobowiązując się do czynów karalnych
    (też niezbyt straszne: do 2 lat ograniczenia wolności).

    Przyznasz, że 1.5 kZŁ jak za usługi
    "biura przepisywania umów i innych luźnych wniosków stron"
    to nieco wygórowana stawka?

    --
    pozdro
    poreba