    From: Marcin Żyła <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hurra b?dzie wysyp notariuszy ! sko ?czy si? nierobom !
    Date: Thu, 18 Aug 2005 12:15:23 +0200

    poreba wrote:

    > Marcin Żyła <m...@m...com> niebacznie popelnil

    > [...]
    >
    > Widziałem już poświadczone powagą notariatu umowy, w których
    > jedna ze stron zobowiązywała drugą do łamania prawa
    > (może nic wielkiego, grzywna + przepadek mienia)
    > sama w zamian zobowiązując się do czynów karalnych
    > (też niezbyt straszne: do 2 lat ograniczenia wolności).
    >
    > Przyznasz, że 1.5 kZŁ jak za usługi
    > "biura przepisywania umów i innych luźnych wniosków stron"
    > to nieco wygórowana stawka?

    Nie, mamy wolność, jak uważasz, ze dużo zarabia - myk do szkoły i uczyć
    się uczyć uczyć.
    Albo będziesz notariuszem albo posłem. Ale nikomu nie wolno oceniać dużo
    czy mało.
    Oczywiście istnieje podejrzenie zmowy konkurencyjnej etc, ale jest
    tysiąc innych branż gdzie taka zmowa rzeczywiście istnieje a nie tylko
    kwestia taksy....

    MZ