  • 41. Data: 2011-01-25 12:07:09
    Temat: Re: "honorarium" Marczuk
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 25.01.2011 13:02, Arek wrote:
    > Raczej z Poznania.
    > Nas zawinęli bo z nimi handlowaliśmy.

    Nie wnikam, akt nie widziałem, bazuję tylko na pamięci i kojarzeniu faktów.

    > Dodam, że biegli - powołani przez prokuraturę - nie dopatrzyli się
    > przestępstw a samo śledztwo po 5 latach (sic!) zostało właśnie
    > zawieszone bezterminowo na kołek coby jak najbardziej opóźnić nam
    > możliwość składania pozwów o odszkodowania i zadośćuczynienia.

    Dobre. :) Rozkręcić medialnie sprawę, dać wrzutki do mediów a potem
    postępowanie zawiesić. Oj, panie i panowie prokuratorzy, kurwami to
    potraficie być.

    mi

  • 42. Data: 2011-01-25 12:13:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-01-25 13:07, mi pisze:
    [..]
    > Dobre. :) Rozkręcić medialnie sprawę, dać wrzutki do mediów a potem
    > postępowanie zawiesić. Oj, panie i panowie prokuratorzy, kurwami to
    > potraficie być.

    Szmal, szmal i tylko szmal się dla nich liczy.
    Nawet za cenę niszczenia innym życia.

    Myślisz, że kazali oddać im setki tysięcy rozdane jako nagrody za
    złapanie tak groźnej "zorganizowanej grupy przestępczej"?
    Albo tym co przytulili sobie setki tysięcy z nagród za złapanie
    wielkiej łapowniczki Marczuk ?
    Ni ryba - wszystko zostało w ich kieszeniach :)

    Jakby nie to, że w naszej sprawie stanowiska straciło 3 prokuratorów
    to nawet włos z głowy by im nie spadł.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 43. Data: 2011-01-25 12:19:05
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 25.01.2011 13:13, Arek wrote:
    > Myślisz, że kazali oddać im setki tysięcy rozdane jako nagrody za
    > złapanie tak groźnej "zorganizowanej grupy przestępczej"?

    Dla mnie przede wszystkim liczy się fakt, że stajemy się pustynią
    gospodarczą, bo nikt poważny nie będzie tu inwestował i budował firmy,
    gdy byle menda z prokuratury czy skarbówki może ją zniszczyć.

    > Jakby nie to, że w naszej sprawie stanowiska straciło 3 prokuratorów
    > to nawet włos z głowy by im nie spadł.

    No, murwa kać, przełożony mógł pogrozić palcem.

    mi

  • 44. Data: 2011-01-26 04:00:49
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > i tylko tyle.

    No, ale wracamy do punktu wyjścia, zawartego w pierwszym poście, z
    uzupełnieniem, że jesli uwierzyć tłumaczeniom Marczuk, to dodatkowo
    przyznała się ona do popełnienia przestepstwa dot. obrotu gospodarczego,
    zagrozonego karą, za które też nikt nie pociągnął jej do odpowiedzialności.

  • 45. Data: 2011-01-26 04:05:32
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > Leń jestem.
    > Powiedz mi jakiej to strasznej karze podlegam gdy przychodzi do mnie
    > kontrahent i płaci mi 100 tys.
    >
    > Wg Ciebie mam go odesłać i powiedzieć "Nie, no - gotówka mi śmierdzi, zrób
    > Pan (kiedyś? na św. Nigdy?) przelew"

    Oczywiście fizycznie jesteś w stanie zrobić co zechcesz, ale jesli
    przyjmiesz gotówkę to poza wszelką watpliwość złamiesz prawo i jesli cię na
    tym złapią to zostaniesz ukarany, a także, w pewnych okolicznościach mozesz
    zostać oskarżony o inne przestępstwa (tak jak Marczuk)

  • 46. Data: 2011-01-26 04:49:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/25/2011 10:00 PM, p 47 wrote:

> [...]
    > zagrozonego karą, za które też nikt nie pociągnął jej do odpowiedzialności.

    jeszcze,
    bo to nie było przedmiotem tego postępowania karnego
    ten fakt stwierdzony przez sąd powinien zostać przekazany do odrębnego
    postępowania. i to na dodatek nie z kodeksu karnego.

    zawiadom UKS, to sie tym zajmą.

  • 47. Data: 2011-01-26 06:43:09
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    p 47 napisal:
    > Naruszenie tego przepisu podlega karze.

    Nie podlega. W poprzedniej wersji ustawy były sankcje karno-skarbowe,
    obecnie nie ma żadnych. Kolejny martwy przepis bez egzekutywy.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 48. Data: 2011-01-26 10:35:20
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 26.01.2011 05:05, p 47 wrote:
> [...]
    > na tym złapią to zostaniesz ukarany, a także, w pewnych okolicznościach
    > mozesz zostać oskarżony o inne przestępstwa (tak jak Marczuk)

    Nie będę przytaczał po raz milionowy słynnego powiedzonka Kisiela o
    bohaterskim socjaliźmie...

    ... ale tak już jest, że najpierw ustrój tworzy sytuacje korupcjogenne a
    następnie wprowadza totalitarne (a czymże jest zakaz obrotu
    gotówkowego?!) rozwiązania, żeby zapanować nad bajzlem, który stworzył.

    mi

  • 49. Data: 2011-01-26 12:31:25
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-01-25 13:19, mi pisze:
    > Dla mnie przede wszystkim liczy się fakt, że stajemy się pustynią
    > gospodarczą, bo nikt poważny nie będzie tu inwestował i budował firmy,
    > gdy byle menda z prokuratury czy skarbówki może ją zniszczyć.

    To i tak już nie ma znaczenia bo wymieramy.

    > No, murwa kać, przełożony mógł pogrozić palcem.

    I pewnie by na tym się skończyło, ale przełożonym też podpadli.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 50. Data: 2011-01-26 12:40:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-01-26 05:05, p 47 pisze:
> [...]
    > na tym złapią to zostaniesz ukarany, a także, w pewnych okolicznościach
    > mozesz zostać oskarżony o inne przestępstwa (tak jak Marczuk)

    Ukarany? Niby co mi zrobią? Krzywo spojrzą? Pokiwają palcem?

    Doskonale pamiętam kiedy i dlaczego wprowadzono obowiązek płacenia
    przelewami.
    Wbrew dzisiejszemu przekonaniu niektórych nie po to żeby kontrolować
    społeczeństwo (oczywiście teraz i do tego to wykorzystują) tylko po to
    żeby ratować upadające banki i państwowe przedsiębiorstwa.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com