    From: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hack w dobrej intencji
    Date: Mon, 11 Apr 2005 11:54:48 +0200

    Użytkownik "pytacz" <h...@p...onet.pl.usun.to> napisał w wiadomości
    news:d3c2ao$o0c$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Wszedl na konto administartora tego forum,
    > Po tym, jego konto zostalo zbanowane (dostal bana na IP i usera) i abuse ISP
    > zostal powiadomiony o wystepku.. I czy to takie prawe, jezeli on nic nie
    > zrobil i wszystko bylo tak jak opisane tutaj?
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedz

    Oczywiście że prawne, jeżeli Twój kolega chciał postepować prawnie to
    mógł wskazać błędy w zabezpieczeniach, nie łamiąc ich.Również mógl
    poprosić o zgodę na "włam" w celu ujawnienia słabości zabezpieczeń.
    Każde inne postępowanie jest bezprawne. Inną kwestią jest tu wymiar
    kary na który może mieć wpływ zamiar tego pana jego motywacja itd.