    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja po polsku
    Date: Thu, 23 Mar 2006 20:48:56 +0100

    Użytkownik "Beny" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dvunmp$vbe$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Przestudiowalem troche google, tak wiec mozna powiedziec ze wiem wszystko
    > ale...
    > Zakupilem laptopa3 tyg. temu. Dostal Instrukcje obslugi (po polsku), jakis
    [cut]

    Producent w gwarancji na ekrany LCD często podaje maksymalną dopuszczalną
    liczbe martwych pikseli na powierzchnię ekranu. Dla matryc 17" często liczba
    ta wynosi ok. 4. Chyba, ze te piksele sa połozone obok siebie to wtedy
    istnieje możliwość wymiany gwarancyjnej. Ale jak masz jeden martwy piksel to
    raczej nie masz sans na wymiane gwarancyjną, bo rezim technologiczny to
    pewnie dopuszcza.