    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja i zwrot, raz jeszcze
    Date: Sat, 15 May 2004 05:54:02 +0800

    In article <4...@t...pl>, Darek wrote:
    > po takim oparzeniu trzeba bedzie zwijac interes, bo brac na siebie
    > odpowiedzialnosc za poprawne funkcjonowanie i bezawaryjna prace
    > wiekowego sprzetu... paranoja

    Wez jeszcze zasiegnij opinii z innych zrodel. Lista to nie jest najlepsze
    miejsce na porady od ktorych mialbys uzalezniac takie decyzje. Ja akurat
    nie jestem prawnikiem, choc w tej dyskusji udzial tacy wzieli (ZCW) i na
    liscie sa obecni. W kazdym razie lepiej sie upewnic. Sprobuj podpytac np.
    w Inspekcji Handlowej lub w Federacji Konsumentow
    (www.federacja-koncumentow.org.pl - choc to druga strona barykady :) Tam
    powinni byc na biezaco rowniez od strony praktycznej.

    --
    Marcin