    From: Darek <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja i zwrot, raz jeszcze
    Date: Fri, 14 May 2004 17:44:02 +0200
    Sender: z...@p...onet.pl@212.244.182.121

    > > proponowalem zwrot 2/3, nie zgodzil sie
    > + monitor?

    bez problemu tylko raczej i tak by nie wzial

    > Te przepisy obowiązują od początku zeszłego roku. Podejrzewam że mało
    > właścicieli komisów je zna o szarym konsumencie nie wspomnę.
    > Niestety nie mam za bardzo pomysłu jak Ci pomóc. Dla mnie ten zapis to
    > bubel legislacyjny.

    kurcze wynika z tego, ze moge pojsc do komisu samochodowego, kupic
    autko, pojezdzic powiedzmy 5 miesiecy, a potem kazac usunac wszystkie
    powstale usterki i dokonac np napraw... beznadziejnie, duze pole do
    popisu dla klientow...

    ogromne dzieki za bardzo obszerne wyjasnienie sprawy i poswiecony mi
    czas.

    po takim oparzeniu trzeba bedzie zwijac interes, bo brac na siebie
    odpowiedzialnosc za poprawne funkcjonowanie i bezawaryjna prace
    wiekowego sprzetu... paranoja

    Pozdrawiam

    Dariusz