    From: Majka <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja
    Date: Fri, 25 Jan 2013 19:35:53 +0100

    W dniu 2013-01-25 19:18, (Tom N) pisze:
    > Majka w

    > Zgłosiłaś to sprzedawcy? Bo panowie od przeglądu gwarancyjnego nie są
    > odpowiednim adresatem niezgodności z umową...

    > Ty wiesz ile to jest 20 litrów wody? Junkers podaje zakres natężenia
    > przepływu od 3 do 14 litrów na minutę. Nie chcesz chyba powiedzieć, że
    > piecyk zaczyna podgrzewać wodę po (średnio) dwóch minutach).
    >
    > Co to za podgrzewacz, czym zasilany (iskra z baterii, stały płomyk...)

    > Stawiam, że baterie... do wymiany, pomimo, że "cyka"

    Od wymiany baterii zaczęli, bo miałam kupioną i przeczyszczenia różnych
    elementów. A jeśli rozchodzi się o sprzedawcę to szukaj wiatru w polu. I
    nie dla tego, że takiego wybrałam, tylko jedyny taki był.
    Sprawa inaczej by wyglądała gdyby to był odkurzacz, garnek, a nawet
    samochód, które to przedmioty można zawieżć, a tu trzeba demontować. Co
    to za piecyk mogłam się dopiero przekonać po zamontowaniu i od razu sam
    wygląd już był okropny, zwisający wąż, jakby ktoś bebechy wypruł.
    Musiałam zakupić inny mniejszy, bo ten z kompletu doprowadzał do rozpaczy.
    Mają przyjść fachowcy z jakimś pilotem za tydzień. Zużycie wody wzrosło
    na tyle, że pracownica Spółdzielni zainteresowała się dlaczego.