    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwałt na mężczyźnie -> dziecko
    Date: Sat, 02 Oct 2004 23:32:55 +0200

    M wrote:

    > Daleko mi do feministki, uwierz. Ja-kura domowa, matka dzieciom i to wszystko
    > z przekonania... he he, feministka. Mylna ocena.

    Wiesz, gej też może mieć 'normalną' rodzinę z żoną i dziećmi. I co z tego?

    [ciach]

    > Nie chodzi o "moje". Z tego co wiem tutaj rozwaza sie problemy prawne w
    > zwiazku z tym moje osobiste zdanie ma tu znaczenie dalece drugoplanowe.

    To po co wyjeżdżasz z głupotami w stylu "jakiejś kobiecie zrobiono
    krzywdę, to niech teraz skrzywdzą mężczyznę"?

    > Proponuje przeczytac wszystkie moje posty. Tam bazowalam stricte na
    > obowiazujacej regulacji prawnej.

    Sytuacja prawna jest (niestety) dość jasna. Teraz zeszło na to, że jest
    idiotyczna i dlaczego. Ty twierdzisz, że nie jest idiotyczna podpierając
    się jakimiś dyrdymałami o rzekomej walce o równouprawnienie płci.

    > Nie jest to dla mnie zaskoczeniem, bo - jak powiedzialam - jestem matka.
    > Dyskusja staje sie jednak najwyrazniej bezprzedmiotowa bo trudno zebym sie
    > zaczela teraz rozwodzic nad wyzszoscia karmienia piersia i korzysciami z tego
    > plynacymi oraz stratami jakie moze spowodowac jego brak oraz nad tzw.
    > instynktem macierzynskim.

    Weź mi tu nie truj o instynktach (troskliwą suką jesteś? czy samicą
    jakiegoś innego prymitywnego zwierzątka, sterowanego wyłącznie
    instynktami?) ani o rzekomych 'straszliwych stratach' powodowanych przez
    sztuczne karmienie. Pewne korzyści naturalnego karmienia oczywiście są,
    ale lepsze nienaturalne karmienie niż walnięta 'matka'. Pomijam już taki
    'detal', że w większości przypadków sprawa dotyczy dzieci już dawno po
    okresie karmienia wyłącznie mlekiem.

    > ?

    Ten kawałek, który zgrabnie wycięłaś, a teraz zgrywasz (?) głupa udając,
    że nie wiesz, o co mi chodzi.