    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwałt na mężczyźnie -> dziecko
    Date: Sat, 02 Oct 2004 22:13:30 +0200

    M wrote:

    > To tez nie jest prosta decyzja. Czesto jest co najmniej tak trudna jak decyzja
    > o aborcji.

    Ale możliwa do podjęcia.

    > Kwestia symetri byla rozwazana luzno na tle ponoszenia ciezarow cudzego
    > postepku. Nie stwierdzilam ze te ciezary sa rowne.

    A kto parę linijek niżej gardłuje za równouprawnieniem płci?

    Ech, jakbym rozmawiał z typową feministką - przez 'równouprawnienie'
    rozumiesz wszystkie przywileje, żadnych obciążeń. A szczytem
    równouprawnienia byłoby sprowadzenie mężczyzn do roli niewolników (w
    najlepszym przypadku) kobiet.

    > Doprawdy? W kazdym razie nie musialabym jej stosowac gdyby trafialy do Ciebie

    "Nie dał się przekonać, więc musiałam dać mu w mordę. I wyszło na moje."

    > i innych racjonalne, merytoryczne argumenty.

    Nie podałaś żadnych racjonalnych, merytorycznych argumentów.

    [ciach]

    > Przede wszystkim ze wzgledu na biologiczne i emocjonalne predyspozycje. Bo
    > powiedz mi np. czy bylbys w stanie nakarmic dziecko piersia? :-) no widzisz.

    Wiesz, pewnie będzie to dla ciebie ogroooooooooomnym zaskoczeniem, ale
    już od jakichś kilkudziesięciu lat istnieją odżywki dla dzieci oraz
    butelki ze smoczkiem.

    ATSD dlaczego tak 'zgrabnie' wycięłaś kwestię ustalania ojcostwa?