  • Data: 2002-12-09 22:54:20
    Temat: Re: groźby karalne?
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 09 Dec 2002 12:13:38 +0100,Elita.pl <3...@e...pl>
    napisał/a:

    > Przecież zostałem napadnięty i się tylko broniłem.
    > Rzecz jasna zaraz po obiciu mordy dzwoni się zgłaszając
    > napaść na siebie.

    Jesteś w tej dobrej sytuacji,że masz siłę i odwagę.
    A co ja mam począć?...Zaczepiają mnie (ubliżają) takie żule pijackie
    (małżeństwo z mojego bloku)..Zastanawiam się,czy nie psiknąć im w ślepia
    jakimś gazem z areozolu,ale też się boję...Gdybym wiedziała,że dam
    radę,to te mordy pijackie bym im poobijała...Najgorzej to boję się
    jeździć windą,żule pakują się do mnie,do tej windy.
    Sprawę zgłosiłam na policji:"Bezpieczne Miasto" przy
    ul.Madalińskiego,ale kurdupel w czapeczce z bąbelkiem - dzielnicowy
    nawet się nie pofatygował,żeby pójść do tych żuli i ich postraszyć,czy
    poinformować o konsekwencjach.
    Tak swoją drogą,to nie ten dzielnicowy powinien się tym zajmować,tylko
    funkcjonariusze z działu "Bezpieczne Miasto",które jak widzę jest tylko
    fikcją,ładnym szyldzikiem.

    --
    Kaja