  • Data: 2002-12-09 21:28:07
    Temat: Odp: groźby karalne?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@e...pl...

    > Jak w naszym szkolnictwie to nie dziwota, że co prawda
    > czytać umie, ale już nie potrafi tego zrozumieć.

    nie ma samosądów,ktoś cię z za winkla zobaczy i już nie będziesz
    poszkodowanym,napadniętym i nie wymyślajcie tylko skutecznie działajcie w
    swoich sprawach...jak ktoś zniechęca się na dzień dobry to później takie
    skutki ...i tak:

    dopuszczono się przestępstwa przeciw tobie zgłoś ...
    sędzia jest stronniczy? pisz o wyłączenie ...walcz ale wszystko z głową i
    pełną kulturą by nie zostać posądzonym o obraze ... ale walcz o swoje... nie
    obrażając nikogo ...

    Sandra koncze bo sam zainteresowany wszczynający ten wątek sobie robi już
    nie powiem co :-) ale ciśnie mi sie na usta by go podsumować :-)

    Sandra