  • 1. Data: 2002-08-04 17:45:03
    Temat: grill
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    witajcie,
    wlasnie obserwuje sasiada, ktory na balkonie robi grilla, niewazne, ze smrod
    na cale osiedle (bloki czteropietrowe, bardzo blisko siebie polozone) ale az
    strach patrzec, sasiad burak wogole nie pilnuje tego grilla,
    czy mozna cos z tym Panem zrobic ?(dogadanie sie odpada - to straszny
    burak),
    czekam na Wasze sugestie

  • 2. Data: 2002-08-04 19:55:46
    Temat: Re: grill
    Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

    Użytkownik "a" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > strach patrzec, sasiad burak wogole nie pilnuje tego grilla,
    > czy mozna cos z tym Panem zrobic ?(dogadanie sie odpada - to straszny

    Straż miejska, ew.policja.

  • 3. Data: 2002-08-04 21:47:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

> [...]

    smrod
    > na cale osiedle

    > czy mozna cos z tym Panem zrobic ?(dogadanie sie odpada - to straszny

    Poczytac regulamin mieszkancow - czy wolno grillowac a jesli nie ma tam
    wzmianki to zglosic sie do zarzadcy budynku/spoldzielni z pytaniem. Jesli
    otrzymasz odpowiedz negatywna - zlozyc skarge na sasiada

    HaNkA ( ktora tez grilluje na tarasie ale sasiedzi nie psiocza )

  • 4. Data: 2002-08-05 00:00:59
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Sun, 4 Aug 2002 21:55:46 +0200, "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>
    wrote:

    >Stra? miejska, ew.policja.

    Mam podobnie. Jak zadzwonisz to
    najwazniejsze dla nich wydusic twoje dane
    osobowe, a przyjada za pol dnia jak juz grilla
    nie ma.

    PS. W Niemczech mozna uzywac tylko grill elektryczny,
    jesli nie mieszka sie na pustkowiu. Krewny az wpadl w szok,
    jak mu zasugerowalem rozpalic wegiel drzewny na wlasnym
    ogrodku.

  • 5. Data: 2002-08-05 04:42:59
    Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA>

    W artykule a napisal(a):

    > czy mozna cos z tym Panem zrobic ?(dogadanie sie odpada - to straszny
    > burak),
    > czekam na Wasze sugestie

    Nie nie można z tym nic Panem zrobić, żadne przepisy tego nie
    zabraniają.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

  • 6. Data: 2002-08-05 07:06:24
    Od: Andrzej Talarczyk <x...@a...net.pl>

    Klasyk wrote:

    > PS. W Niemczech mozna uzywac tylko grill elektryczny,
    > jesli nie mieszka sie na pustkowiu. Krewny az wpadl w szok,
    > jak mu zasugerowalem rozpalic wegiel drzewny na wlasnym
    > ogrodku.

    To chyba mieszka w jakichs innych Niemczech, bo ja wielokrotnie
    grillowalem weglem drzewnym w ogrodku na przedmiesciach sporego
    niemieckiego miasta i nie bylo to bynajmniej pustkowie :-)
    Co wiecej, nie bylem w tym odosobniony :-)

    Pozdrawiam,

    --
    Andrzej

  • 7. Data: 2002-08-05 08:20:02
    Od: <s...@a...net>

    > Nie nie można z tym nic Panem zrobić, żadne przepisy tego nie
    > zabraniają.

    Mylisz się - art. 144 KC
    pozdr
    kac

  • 8. Data: 2002-08-05 11:24:15
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ailce7$nkq$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    > Mylisz się - art. 144 KC
    > pozdr
    > kac

    No to musiałbyś mu wytoczyć proces, żeby sąd _zakazał_ mu grillowania na
    balkonie. I niekoniecznie wygrasz. W końcu co to oznacza "ponad przeciętną
    miarę" albo "stosunki miejscowe"? Burak bedzie się upierał, że grilowanie to
    powszechny zwyczaj, a uciążliwość dla innych jest znikoma.
    A już na pewno na postawie przepisów k.c. nie podejmie interwencji straż
    miejska ani policja.

  • 9. Data: 2002-08-05 12:25:43
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    zarzadca nieruchomosci wywiesil pismo na tablicy ogloszen w calym osiedlu,
    ze PROSI (!!!!) o nie rozpalanie grilla na balkonie,
    niestety obawiam sie, ze burak nie umie czytac:(

  • 10. Data: 2002-08-05 12:57:04
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik a <p...@m...icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ailqo6$i9e$...@t...icpnet.pl...
    > zarzadca nieruchomosci wywiesil pismo na tablicy ogloszen w calym osiedlu,
    > ze PROSI (!!!!) o nie rozpalanie grilla na balkonie,

    A więc pierwszy krok to skarga do administracji. Administracja nie lubi gdy
    się lekceważy jej PROŚBY. Poza tym może być na tę okoliczność jakaś uchwała
    władz spółdzielni czy inny tego typu przepis, który umożliwiłby nakładanie
    kar administracyjnych. Warto od tego zacząć.
    A z innej beczki: czy to nie stwarza zagrożenia pożarowego? Może telefonik
    na 998 ? Oni mają prawo nakładać mandaty.

    Alek