    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: głupie umowy
    Date: Thu, 26 Jan 2006 23:49:49 +0100

    Gargamel [###s...@d...pl.###] napisał:
    > ostatnio zerwałem umowę z erą jak dostałem do podpisania umowę
    > przedłużającą z podobną notką, dlatego się spytałem co na to prawo
    (no
    > i co by było jak bym podpisał i zaskarżył, ale za co? i z jakiego
    > paragrafu?) p.s. myślę ze jak nie było by mnie stać na drooogiego
    > prawnika to myślę że bym przegrał,

    Ale po co byś miał zaskarżać. I tak to ich postanowienie o prawie do
    jednostronnej zmiany umowy nie było by wiążące. Ktoś tu nawet podał
    niedawno podstawę, wiec mi się nie chce szukać. Jest to jedna, z
    niedozwolonych klauzul.

    > normalnie, regulamin jest, ale nikt ciebie z nim nie zapoznał (a w
    treści
    > regulaminu jest bzdurne stwierdzenie że jeśli to coś kupiłeś to się
    na
    > ten regulamin zgadzasz:O)

    Jak nie mają Twojego podpisu, ze się z tym zapoznałeś, to sobie mogą w
    buty wsadzić ten regulamin. Znasz przypadek, by Microsoft wygrał z
    jakimś konsumentem sprawę o nieprzestrzeganie umowy licencyjnej, która
    jest nagrana na instalce ? :-)

    > ufffffff, ale skoro tak to skąd nagle taki wysyp tego? (banki,
    telefony i
    > inne pierdoły).

    Bo nie jest to zabronione. Liczą na nieznajomość prawa.