  • Data: 2006-01-31 11:19:14
    Temat: Re: głupie umowy
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma) szukaj wiadomości tego autora

    > oni się nie martwią, działalność przestępczą mają wkalkulowaną w koszty,
    > zaczną się martwić dopiero wtedy gdy przestanie się im to opłacać, bo ze
    > strony prawa widać nic im nie grozi:O(
    Moze masz racje, ale...
    a) ten konkretny pracownik co mnie obsluguje to sie zastanowi czy oplaca mu sie
    ryzykowac 8 lat odsiadki za oszukiwanie ludzi, co prawda jak dojdzie do procesu i
    sie ze mna zgodza sedziowie to dostanie w najgorszym dla niego przypadku pol roku w
    zawiasach. Zbyt male kwoty, ale moze sie ten konkretny pracownik przestraszyc i cos
    zrobic dla mnie
    b) jezeli okaze sie podczas ew. rozprawy ze pracownik bedzie sie tlumaczyl ze takie
    maja systemowe rozwiazania, ze takie maja instrukcje nieoficjalne, a nie daj boze
    oficjalne, to sprawa bedzie skierowana przeciwko dyrektorstwu, radzie nadzorczej czy
    komu tam jeszcze moga pogrozic. Tak jak w przypadku Biedronki, ze systemowo
    wykorzystywali pracownikow. Nie wiem tylko czy to juz nie powinno byc z urzedu
    scigane, czy jak... tak daleko w przyszlosc nie siegam, ale zastanawiam sie jakie
    instytucje
    mam ruszyc, gdyz to nie tylko cigna stosuje. w panstwie prawa (mam sie smiac czy
    plakac?), gdzie orzeczenia sadow sa jednoznaczne, nie ma mozliwosci interpretacji, i
    tak dalej, wciaz kazdemu klientowi, niezgodnie z prawem, proponuje sie rowiazania ze
    szkoda dla niego. Moze i nic nie zrobia, ale mnie to wkur... i mam zamiar w koncu
    tez innych powkur.. ;)

    sciganie instytucji to jedno, ale ktos konkretny jest za to odpowiedzialny

    nie bede lezal bebechem do gory, wreszcie bede mial hobby ;)))))))

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Poczuj siłę prawdziwych eksplozji! Przetestuj swoje kino domowe!
    Niewidzialny na DVD!
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.p
    l%2Fas%2Fniewidzialny.html&sid=647