  • Data: 2006-01-30 21:13:30
    Temat: Re: głupie umowy
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedyną karą jest to, że są neiważne. Uważam osobiście, że powinno to
    > być karalne, bo przecież to jest po prostu próba żerowania na
    > niewiedzy konsumenta. Ale w chwili obecnej nie ma przepisu karnego, a
    > nie słyszałem, by ktoś próbował z tym iść do sądu jako z oszustwem.

    bardzo dziwne jest to że coś takiego jest bezkarne, przecież jest to jawne
    zamierzenie popełnienia przestępstwa, bezkarna jest próba popełnienia
    przestępstwa jak i samo popełnienie go,
    (bo jak nabiorą kogoś na te nieważne zapisy to nie ponoszą konsekwencji, a
    jak nie nabiorą to co najwyżej zostanie umorzona ich sprawa w sądzie i tyle,
    to tak jakby nieudana próba kradzieży była bezkarna, a udana byłą karana
    jedynie odebraniem skradzionych rzeczy, jak na mnie to jawna kpina:O(