    From: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: głupie umowy
    Date: 26 Jan 2006 08:14:53 +0100

    > - zostałem poinformowany o wszystkim i zgadzam się na to (dodam że umowa
    > słowem nie wspomina o tym "wszystkim", w dodatku niemożliwe jest
    > zapoznanie
    > się ze wszystkim tzw.kłamstwo logiczne)
    >
    > - twórca umowy może w każdej chwili zmienić treść umowy ble, ble, ble...
    >
    > - kupując coś (dany towar czy usługę) kupujący zgadza się na
    > postanowienia
    > niniejszego regulaminu (dodam że kupujący podczas zakupu niczego nie
    > dostał
    > do podpisania, ani nie został o niczym poinformowany)

> [...]
    punkty sprzeczne z prawem sa z definicji niewazne, ale jak w innym watku wspominalem,
    wygrasz dopiero w sadzie, bo beda sie przy zapisach w regulaminie upierac. Ty sie
    moze sprzeciwisz, jako jeden z 5% osob. Na reszcie beda zerowac i bedzie im sie
    oplacalo te 5% spraw przegrac.
    A co urzedow ktore sie tym zajmuja, szkoda gadac... dobrze ze maja prace, to po co
    pomagac, jeszcze okazaloby sie ze po pewnym czasie beda mniej potrzebne? nie
    wspominajac, ze pieniadze dostaja, ale nie za skutecznosc, tylko za istnienie. Wiec
    po co energie tracic?

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    III Międzynarodowy Zlot Morsów Mielno - Pogodoodporni 2006!
    Już 29 stycznia w Mielnie - Kibicuj śmiałkom i zostań pogodoodporny!
    Konkursy z cennymi nagrodami i dobrą zabawę zapewnia Actimel:
    http://klik.wp.pl/?adr=www.pogodoodporni.pl&sid=643