  • Data: 2006-01-26 20:03:27
    Temat: Re: głupie umowy
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Treść, to on sobie zmieniać może do woli, co nie znaczy, ze ta nowa
    > będzie wiążąca dla stron.

    ostatnio zerwałem umowę z erą jak dostałem do podpisania umowę przedłużającą
    z podobną notką, dlatego się spytałem co na to prawo (no i co by było jak
    bym podpisał i zaskarżył, ale za co? i z jakiego paragrafu?)

    p.s. myślę ze jak nie było by mnie stać na drooogiego prawnika to myślę że
    bym przegrał,

    > Jak to nie dostał? Piszesz, że to w jakiejś umowie.

    normalnie, regulamin jest, ale nikt ciebie z nim nie zapoznał (a w treści
    regulaminu jest bzdurne stwierdzenie że jeśli to coś kupiłeś to się na ten
    regulamin zgadzasz:O)

    > Nie, po prostu te postanowienia umów są nieważne i tyle.

    ufffffff, ale skoro tak to skąd nagle taki wysyp tego? (banki, telefony i
    inne pierdoły).