    From: boguslaw <b...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: główny najemca,wymeldowanie
    Date: Thu, 15 Dec 2005 10:49:13 +0100

    Fil napisał(a):
    > Użytkownik "Kasia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wlłasnościowym),

    > płacił

    > Zgłoś w urzędzie gminy (miasta), że chcesz wymeldować tego "głównego
    > najemcę". Zostanie przeprowadzone postępowanie administracyjne i go
    > wymeldują, jeśli udowodnią, że pod tym adresem nie koncentrują się jego
    > interesy życiowe (nie przebywa stale) i że nie ma zamiaru tam przebywać.
    >
    > Pozdro.,
    >
    > F.

    nie bądz taki "hop do przodu",
    bo jak się "główny najemca" w.....piiii to sobie każe czynsz taki
    załacić że cała sprawa przestanie się opłącać.

    Z realacji wynika, ze mieszkanie jest spółdzielni,
    a "główny najemca" to członek spółdzielni któremu wyłącznie przysługuje
    prawo do lokalu. Ten "główny najemca" jak sie wkurzy, to zmeni
    swe prawo z lokatorskiego na własnościowe i moze Pani Kasi kota pogonic..

    Bogusław